dinsdag 2 december 2008

Ding 23


YESSS Gehaald!!
De cursus 23dingen: Nou die was in het begin zeker niet gemakkelijk. Maar wel leuk en zeker heel leerzaam. Ik kan nu over een heleboel dingen meepraten. Zal lang niet alles gaan gebruiken maar een aantal dingen zoals Flickr, YouTube, LibraryThing, Online muziek beluisteren of plaatjes bewerken, zal ik zeker wel gaan doen.
Grappig was dat ik afgelopen zondag een plaatje wilde bewerken en nog even Snippie (uit ding 8) heb gedownload. Zo'n schaartje knipt gewoon een onderdeel uit wat je op je beeldscherm ziet staan. Het lukte niet met rechtermuisknop en afbeelding opslaan, dus toen heb ik Snippie gebruikt. Wel handig. Deze cursus was dus zeker de moeite waard. Jammer dat we niet als afdeling dit konden doen. Samen aan zoiets werken gaat meestal veel sneller. Gelukkig was onze coach steeds bereid om te helpen. Bedankt Tonnie.

1 opmerking:

Overijssel - Plaatsbeschrijvingen 1880-1930 zei

Gefelicteerd Schapendoes! Je hebt gelijk dat het werken met een groepje van naaste collega's het beste werkt, daar zijn ik en collega-coaches ook al achtergekomen. De cursus kostte soms veel tijd, maar ik denk dat je achteraf blij bent dat je een aantal dingen geleerd hebt...?