zondag 16 november 2008

Ding 15

Podcasting.
Even een heel drukke tijd omdat ook de krakercompetitie is begonnen en allebei doen betekent dat ik wel erg veel tijd achter de computer doorbreng.
Gaat wel een beetje ten koste van m'n nachtrust, vrees ik.
De podcast-feed url van "Avro's Steenen Tijdperk" via Gespod.nl handmatig op mijn netvibes gezet. Dit kun je dan via het programma iTunes beluisteren.
M'n ZEN creative is inmiddels geinstalleerd en ik heb er ook al wat foto's en muziek opgezet. Wel van m'n eigen computer gehaald maar de gedownloade podcast van de Avro kan natuurlijk ook op de zen.
Radio beluisteren via de zen gaat trouwens ook prima.
Er zitten ontzettend veel mogelijkheden in dus de komende tijd ga ik nog veel meer ontdekken! (als ik weer tijd heb)haha

1 opmerking:

Overijssel - Plaatsbeschrijvingen 1880-1930 zei

Die Krakercompetitie vreet tijd - ik ben dan ook afgehaakt - maar complimenten, je probeert alles uit - volgens mij is deze cursus echt aan jou besteed.