dinsdag 18 november 2008

Ding 17

Web 2.0
Ik dacht dat web 2.0 sites van deze tijd waren maar op de site "Web 2.0 in kaart gebracht/Frankwatching" staat ook nog Kaboem.nl.
Ooit (jaren geleden)heb ik al eens een mailtje gehad waarin Kaboem mijn toestemming vroeg voor het registreren/deelnemen van mijn dochter. Netjes hè?
Verder heb ik de afgelopen tijd een aantal sites gezien die ik zeker vaker zal gebruiken. Hoewel ik vaak dingen opzoek met google, wist ik eigenlijk niet dat er zoveel meer google onderdelen zijn. Dus mijn gmail-account komt zeker nog van pas.
Online plaatjes bewerken, Flickr, YouTube, de online kantoortoepassingen van google enz. Overigens heb ik deze week een studente de mogelijkheden van het samen aan een document werken uitgelegd en zij gaat dit zeker ook gebruiken.

1 opmerking:

Overijssel - Plaatsbeschrijvingen 1880-1930 zei

Kaboem lijkt me een mooie website voor de doelgroep. Web 2.0 avant la lettre dus. Dat heb je maar weer mooi ontdekt. Volgens mij heb je veel plezier in 23dingen. Aleen de tijd die het kost....hadden we daar maar meer van beschikbaar.